vrijdag 4 januari 2013

Interbellum

Volgende week is het zo ver. In het begin van het academiejaar kregen we allerlei opdrachten mee in verband met de module 'muzische school'. En deze module start dan ook volgende week! Aan alle opdrachten ben ik al druk aan het sleutelen geweest, dat zie je wel aan deze blog onder andere, maar één opdracht was ik eerlijk gezegd al een beetje uit het oog verloren. We werken binnen de module rond het thema 'interbellum'. Ik weet wel ongeveer wat dat is 'het interbellum', maar wat daar juist de concrete invulling van is...Zo moeten we bijvoorbeeld gebruiksvoorwerpen of kledij verzamelen die te maken hebben met het interbellum. Ik ben benieuwd hoe dit alles binnen de module ingevuld zal worden en daarom zocht ik al enkele sfeerbeelden op die te maken hebben met de periode tussen de twee wereldoorlogen of beter gezegd: 'het interbellum'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten