donderdag 10 januari 2013

Vandaag voelde ik me als een filmster!

Van een muzische dag gesproken! We hebben niet stilgezeten. We maakten onze eigen hoedjes of haarbanden zoals je ze vaak ziet in foto's uit de jaren '20-'30. Voor onze creaties maakten we gebruik van zijdepapier, gliters, ijzerdraad en plastificeerpapier. Ook in deze sessie werden we enorm vrij gelaten, waardoor je zelf kon kiezen wat je jij van je werk zou maken. Fijn! Echt!

Wat ik persoonlijk het allerleukste vond van de hele sessie was dat ik de foto's mocht trekken. :) Wel! Foto's! Mijn klasgenoten en ikzelf schitterden in onze eigen fotoshoot nadat we ons hadden opgemaakt. Ik voelde me net als een filmster! Hieronder zie je verschillende modellen schitteren in een jaren '20-'30 fotoshoot!


Nadat we ons uitleefden werden we verwacht in de sessie rond media. We maakten kennis met de truckjes van decorbouwers en we testten ze zelf ook uit. Hoe een achtergrond zodanig wordt gemaakt waardoor je er precies zelf inzit in het toneel, hoe je zelf heel erg kan krimpen door te spelen met je scherm en vele andere dingen...we leerden het allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten